Past de Cooler Master hyper tx3 evo in de case Zalman z9 u3?

Ik wil de cooler gebruiken voor de AMD fx-8350

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Trek de breedte van je behuizing af van de hoogte van die koeler en je houdt zo'n 7 cm over. Dat is nu net ongeveer de ruimte die je nodig hebt voor behuizing zelf en moederbord. Dus het zal nipt worden: net wel of net niet.

Zorg wel voor voldoende casefans want deze koeler blaast opzij en niet naar 'onder' en je moederbord moet ook gekoeld worden. Er moet dus veel meer lucht door je case stromen om evenveel lucht langs je moederbord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke cpu koeler van cooler master past er wel in en blaast de lucht opzij en kost €1-€35