Tuurlijk als ze onder het zelfde Apple id staan kun je ze beide in iTunes synchroniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze niet onder het zelfde id staan ook. Je kan bij elk apparaat kijke wat je wel en niet synchroniseert. Als het bij de een verandert gebeurt er bij de ander niks. Dus als ik op iopd a alle muziek wil maar geen apps, dan klik je in iTunes op iPod a, en klik je het vinkje aan bij muziek en niet bij apps. Bij iPod b kan je nu precies het tegenovergestelde doen zonder dat iPod a veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kun je doen door een apple computer te hebben en als je dan je Ipod of Iphone gaat opladen kun je al je muziek importeren en alle downloads apps en alle andere bestanden op de computer zetten of de bestanden van de computer op de telefoon zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor gewoon se usb kabel erin doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet even een instelling veranderen. Heb ik laatst ook gedaan. Voor de zekerheid altijd even elk schermpje goed lezen zodat je geen lege ipod krijgt. Zie link
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
loginabcde
12 jaar geleden
was voor mij ook een hele zoektocht om een tutorial te vinden. Ze maken het niet bepaald 'apple' makkelijk.