Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen email notification meer krijg van twitter ?

Ik krijg nog steeds emails van twitter terwijl ik alles heb uitgevinkt bij instellingen van twitter.
Ik heb ook al eens geprobeerd om een andere email adres in te vullen en dan krijg ik ineens op alle 2 de email; adressen emails.
Ik vind dat zo lastig mijn hele inbox van alle 2 de email adressen komen steeds vol te zitten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

je kan op je mail, bijvoorbeeld hotmail of gmail twitter bij ongewenst zetten. Als je dan mailtjes krijgt kan je die in 1 keer verwijderen, zonder te hoeven kijken of er andere wel belangrijke mailtjes tussen zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt twitter in je lijst ongewenste mailers zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga rechts boven naar je account en dan bij settings kun je de mailtjes aal of uit zetten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing