Ik neem aan dat het om hetzelfde hotmail (msn) acount gaat

Gratis Windows Live Hotmail accounts worden inactief als je niet aanmeld voor meer dan 270 dagen of binnen de eerste 10 dagen na het aanmaken van het account. Nadat een account inactief is geworden, worden alle berichten, mappen en contacten verwijderd. Binnenkomende berichten worden aan de afzender terug gestuurd als onbestelbaar. Je accountnaam is nog steeds gereserveerd. Hoewel, als het account voor nog eens 90 dagen inactief blijft, dan wordt de accountnaam definitief verwijderd. Als je je Windows Live ID voor 365 dagen niet gebruikt, kan je Windows Live ID permanent worden verwijderd

Toegevoegd na 51 seconden:
Dus gewoon niet meer gebruiken

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus gewoon niet meer gebruiken

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar je kan hem ook zelf verwijderen doormiddel van de onderstaande dingen.
1. Bezoek de webpagina Windows Live Hotmail account sluiten
.
2. Volg de instructies op het scherm in klik dan Sluit account om je account te sluiten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij 1 hoorde de volgende link http://du113w.dub113.mail.live.com/mail/CloseAccountConfirmation.aspx als d iu e hem nu wel pakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je hotmail verwijderen

Heb je een @hotmail (of @msn of @live) adres die je niet meer wilt? Dan kun je deze verwijderen. Hiermee verwijder je ook meteen je MSN, dus als je je MSN wilt verwijderen is deze handleiding ook van toepassing. Let wel op dat het Windows Live Messenger programma nog wel verwijderd moet worden, je verwijdert met deze handleiding enkel je account.

Wat heb je nodig?

- Een Hotmail account

Uitleg

Stap 1
Log in op je account. Dit doe je door naar Hotmail.com te gaan, en daar je gegevens in te vullen.

Stap 2
Klik rechtsbovenin op “Opties” en kies voor “Meer opties”.

Stap 3
Klik op de bovenste link, genaamd “Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken” onder het kopje “Account beheren”.

Stap 4
Kies voor “Account sluiten”, helemaal onderin.

Stap 5
Lees de waarschuwingen goed door, en vul je wachtwoord in.

Stap 6
Je zult nu waarschijnlijk een melding krijgen dat je Windows Live Hotmail-account nog verwijderd moet worden. Klik op “Uw Microsoft-account sluiten.”.

Stap 7
Lees deze tekst ook weer goed door. Let erop dat je 270 dagen de tijd hebt om jezelf te bedenken, hierna wordt je emailadres vrijgegeven en is deze voor iedereen te registreren. Je oude e-mails zijn uiteraard niet te lezen.

Stap 8
Klik op “Account sluiten”.

Stap 9
Je account is nu verwijderd. Probeer niet om weer opnieuw in te loggen, omdat je account dan weer geactiveerd zal worden.
Let op!

- Het kan zijn dat al je berichten verwijderd zijn als je opnieuw activeert. Denk dus goed na voordat je je account verwijderd.

- Om ervoor te zorgen dat iemand anders jouw email-adres niet gaat gebruiken kun je het beste je account laten bestaan, maar nooit meer openen.