Hoe komt het dat mijn mobielfilmpjes geen geluid bevat op de computer?

Eerder lukte het altijd wel om met mijn Samsung Chat 335 opgenomen filmpjes (van tv) op de pc te zetten, te bewerken in de Movie Maker en dan op Youtube, maar sinds pas niet meer? Het is heel vreemd. Ik deed het geluid van tv al lekker hard, zodat het afspelen op mobiel zelf prima ging (lekker hard), maar dan op de computer (laptop) pakt hij het filmpje wel, maar het geluid niet. Ook niet als ik het geluid van de computer harder doe. Zoals ik al aangaf, eerder ging dit wel prima. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Misschien slaat je mobiel het filmpje nu in een ander format op dan eerst, sommige formats worden niet geheel ondersteund door Windows media player, die speelt dan wel het beeld af maar niet het geluid. Probeer het filmpje eens af te spelen met VLC media player (gratis te downloaden) deze player kan bijna alle formats goed afspelen