Hallo In mijn bb zit een mediakaart maar als ik iets wil opslaan staat er dat er geen genoeg gehuigen is en ik kan ook niet filmen kan iemand helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Gehuigen moet geheugen zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je muziek of afbeeldingen op je mediakaart en zijn die beschikbaar? Kun je ze openen?

Bij downloaden kun je kiezen tussen toestelgeheugen en geheugenkaart. Doe je dit ook?

Bij camera moet je naar opties gaan en selecteren dat je cam alles moet opslaan op je mediakaart!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk probeer je videocameratje de video op je interne geheugen te zetten in instellingen kun je waarschijnlijk wel regelen dat foto video en muziek ed standaard op je externe geheugen kaart terecht komen
capthavoc