Hoe kan ik in outlook express de spellingscontrole weer standaard invoeren?

Nu moet ik, vòòr het verzenden, op spellingscontrole drukken. Eerder gebeurde het automatisch, als je wou verzenden.
Indien mogelijk graag in eenvoudige taal, en stap voor stap uitleggen....Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Spelling controleren in uw e-mail

De spellingcontrole staat standaard niet aan in Outlook Express. Als u uw berichten op spelling wilt controleren voordat ze verstuurd worden, ga dan als volgt te werk:

Klik op Extra en daarna op Opties.
Ga naar het tabblad Spelling.
Vink de optie Altijd spelling controleren voor verzenden aan (zie figuur hiernaast).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank! zo simpel kan het dus zijn!