safari op ipad2 is "bevroren", hoe los ik dat op?

ik kan met de browser safari op mijn ipad2 alleen in de adresbalk nog typen. doorklikken is niet meer mogelijk. Het is ook niet meer mogelijk om naar een ander tabblad te gaan. Er zijn drie tabbladen geopend. Wie weet wat ik moet doen?

Toegevoegd na 12 minuten:
beste bob en piet, hij doet het weer! heel erg bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Hou de power en home knop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt. Nu start de iPad opnieuw op (duurt iets langer dan normaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je iPod opnieuw opstarten: houd de vergrendelknop (bovenaan) ingedrukt tot er zet uit komt te staan en dan zet je hem uit. Dan wachten tot hij uit is en dan weer aanzetten en dan zou hij het weer moeten doen.