Je zou www.duchtleader.nl kunnen proberen.
Is gratis tenzij je lui bent kan je ervoor betalen.

Jij bezoekt sites van anderen mensen waarmee je punten kan verdienen.
Met die punten kan je weer reclame inkopen zodat er vervolgens weer andere mensen op jouw site komen.

De site heeft veel en uitgebreide opties, maar er staat duidelijke uitleg bij.
Het kost denk ik een half uur voordat je alles in de gaten hebt.