Hoe kan je een instagram account weren?

Op Instagram wordt ik al maanden getreiterd door iemand die mij via een pagina helemaal belachelijk maakt. Nu heb ik met wel ruim 30 mensen op rapporteren gedrukt niks helpt want er gebeurd niks ergs. Nou daar denken wij wel anders over. Maar goed is er nog een andere manier? Hopen op een goed antwoord bedankt

9 maanden geleden
1.4K
Ritsuka
9 maanden geleden
Je kunt toch gewoon blokkeren?
LeonardN
9 maanden geleden
Wat bedoel je met weren?
Normaliter betekent weren dat iemand niet bij jou komt.
Dus je kan blokkeren. Maar uit je verhaal lijkt het alsof je de persoon wil tegenwerken in zijn activiteit.
Als de activiteit volgens jou illegaal/strafbaar is (denk aan smaad of laster), en Instagram doet er niets tegen, zal je juridische hulp in moeten schakelen.
Of dat zinvol is valt te betwijfelen, maar het is ook niet duidelijk voor ons waar het exact over gaat.
molenaar
9 maanden geleden
Iemand heeft een insta pagina over mij aangemaakt en zet er allerlei afbeeldingen in van mij om mij voor lul te zetten. Ik wil dat die pagina geweerd wordt van instagram omdat iemand wordt gepest maar als ik dan op rapporteren druk krijg ik even later bericht binnen van Instagram dat men niks verkeerds zien in de desbetreffende pagina.
Ik wil gewoon dat die pagina weg is. En blokkeren werkt
daarin niet want dan blijven mensen het zien .
tinus1969
9 maanden geleden
Kun je toelichting geven bij rapporteren? Zoja heb je dat gedaan?
tinus1969
9 maanden geleden
Op wat voor manier word je precies voor lul gezet als ik vragen mag? Subtiele pesterijen zijnidd moeilijk te herkennen.
molenaar
9 maanden geleden
Belachelijke foto's van mij erop gezet met allerlei onzin teksten en kwetsende teksten. En heb via 3 account gerapporteerd en een heleboel andere mensen hebben ook op gerapporteerd gedrukt niks helpt
Pieterke
9 maanden geleden
Misschien kun je die persoon aanklagen i.v.m. overtreden van het portretrecht, want dat doet hij en voor smaad en laster. Dit gaat over nepprofielen maar misschien heb je toch wat aan de info hier: https://www.google.com/search?q=Kun+je+aangifte+doen+tegen+laster+op+instagram&sxsrf=AB5stBhWTSs8fktx2EOrIdNMAa5WfJv-7Q%3A1690476222141&ei=vp7.

Geef als eerste antwoord