Hoe krijg ik pop-up met stand bij Liverscoreapps op Android telefoon?

Ik gebruik al jaren livescore programma's om favoriete voetbalwedstrijden te volgen.
Dit heb ik altijd gedaan op mijn iPad. Werkt prima en heb ik geen vragen over.
Op mijn telefoon(s) is dit ander verhaal. (Android)
Mijn probleem is dit:
Als mijn telefoon zwart is. (Ruststand/Slaapstand) hoor ik wel geluidje en zie ik icoontje, maar niet gewoon een pop-up met daarin de stand e.d.
Hoe maak ik dat mogelijk?
Instellingen staan gewoon goed. Zowel van telefoon als app.
Hulp wordt erg gewaardeerd

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Instellingen - Machtigingen heb je ook bekeken? Waar kan worden aangegeven dat er een popup mag komen.
Als een app wordt gemaakt, dan moeten er verschillende versies worden gemaakt. Zo ziet een app er vaak erg anders uit op een Android dan een IPhone, zo ook kunnen functies verschillen

In Playstore vindt je onderaan de maker van deze app, die je vervolgens kunt mailen om deze vraag te stellen..