Hoe kan je bestanden naar je computer verplaatsen via je samsung chat 3350?

Ik heb een samsungchat 3350, en ik zou graag foto's enzo willen verplaatsen naar mijn computer. maar ik heb er helemaal geen snoertje bij gekregen ofzo. Hoe kan je het anders gaan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan alleen via USB.
gewoon een "universele USB kabel" halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn ze duur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nah dat valt wel mee volgens mij zijn ze niet duurder dan 15 euro, je kunt ze kopen bij o.a dixons. mediamarkt, of saturn.

Antwoorden (1)

Dit moet je echt doen via een usb kabel. Of je moet een laptop hebben met wi-fi, maar dat denk ik niet