Is dealdirect.nl betrouwbaar?

http://www.dealdirect.nl/HTCWildfireSgrey

Ik wil dus deze HTC Wildfire S gaan kopen, maar het aanbod lijkt te mooi om waar te zijn.

Hebben jullie ervaring met telefoons kopen of deze site?

Toegevoegd na 18 minuten:
Blijkbaar verschillen de meningen nogal...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Tja oordeel zelf dit is wat ik zo snel aan reviews heb kunnen vinden. Bekijk eerst de meest negatieve ervaringen en oordeel zou ik zeggen.

http://www.vouchercode.nl/webshops/dealdirect/
http://telecomervaring.nl/dealdirect-reviews/
http://www.simacties.nl/shops/DealDirect.php

Toegevoegd na 2 uur:
Tja waarom er nu meteen een duimpje naar onder bij moet?

Was het niet goed dat ik meer dan 10 ervaringen aandraag ipv 1 eigen ervaring deel?

Misschien mijn bedoeling met kijk eerst naar negatieve ervaringen verkeerd opgevat? Ik probeer daar alleen mee te zeggen dat hoe men omgaat met problemen meer zegt dan wanneer een "gewone bestelling" verder probleemloos verloopt.

Ik vind het persoonlijk niet direct onbetrouwbaar over komen. Hoewel vodafone erachter zit wat gewoon zo'n groot bedrijf is dat de klanten als nummertjes behandelt. Maar dat is niet uitzonderlijk te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit eigen ervaring zeg ik hier op ja. De belminuten, sms'jes en het internet klopt. En je mobiel wordt op tijd bezorgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
En je krijgt er een geheugenkaart van 2gb bij.

Toegevoegd na 4 minuten:
Me zus heeft deze mobiel ook gekocht en heeft geen problemen gehad. En als deze site niet betrouwbaar was zal die al lang de lucht uit zijn. Want de site bestaat al best lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik er nu naar kijk ziet het er betrouwbaar uit en lijkt de aanbieding me ook reëel. Ik ben niet bekend met de site maar ik heb wat links toegevoegd waar mensen hun ervaringen/meningen geven over dealdirect.nl

Dit staat op hun eigen site (de laatste bron):
DealDirect

Wie is DealDirect?
DealDirect is opgericht in 2009 en is een handelsnaam van Online Supply B.V.
Op de website van DealDirect vindt u altijd unieke aanbiedingen met een beperkte tijdsduur. De tijdsduur wordt aangegeven door een aflopende teller. Bestelt u voor de teller op 0 staat? Dan heeft u een unieke aanbieding te pakken en profiteert u van hoge kortingen.

Is DealDirect betrouwbaar?
Ja, DealDirect is betrouwbaar.
DealDirect is een handelsnaam van:

Online Supply B.V.
Oslo 16
2993 LD Barendrecht
KvK nummer 24429909

DealDirect koopt rechtstreeks in bij fabrikanten en leveranciers. Op deze manier profiteert u van hoge kortingen. Afhankelijk van onze aanbiedingen betaalt u ook geen bezorgkosten.
Zo bied DealDirect u een aantal unieke Vodafone aanbiedingen. Hierin fungeert DealDirect als winkel, U gaat dan ook een contract aan met Vodafone en niet met DealDirect. Ook alle eenmalige en maandelijkse kosten zullen door Vodafone in rekening worden gebracht. U betaalt dus aan Vodafone en niet aan DealDirect.
Duizenden tevreden klanten hebben al geprofiteerd van een van de unieke aanbiedingen op DealDirect. Wilt u meer weten over DealDirect, bel ons op 0180-635277

Ik hoop dat je er iets mee kan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom niet, Wehkamp en andere postorder bedrijven zijn toch ook betrouwbaar, ze zijn aangesloten voor veilig online winkelen.