Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed programma om dvd's te branden?

en kan je die ook gratis van het internet dowloaden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Imgburn is een uitstekend gratis programma daarvoor:
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt ga ff kijken
paulus811
14 jaar geleden
Ja, helemaal mee eens. Een recht toe recht aan pakketje en zeer stabiel voor het simpele fikwerk.

Andere antwoorden (8)

burn4free is een fijn programma om te branden
gratis en in nederlands
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een link?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje Bailey
Ik ga er vanuit dat je een kopie wilt maken van een DVD. Om een film vanuit een filmcamera op DVD te zetten wordt vaak software geleverd bij de camera zelf.

Ik gebruik vaak DVD2one omdat de originele DVD vaak dubbellaags (9 GB) is en een gewone DVD iets van 4,7 GB. DVD2one comprimeert de DVD naar een gewone DVD tijdens het branden. Eventueel haalt het ook verschillende talen weg.

Andere bronnen naar CD brand programma's in de tweede link.

In de derde een link met algemene tips over DVD's branden.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik gebruik soms ook Easy CD Creator van Roxio. Als de bron een map VIDEO_TS is kan je die simpelweg naar de map data slepen en dan branden (zie voorbeeld).

Als het een image of ISO bestand is, kan dat met de optie Copy. Maar dat werkt voor ISO en Image bestanden beter met IMGBurn.

En DVD2One kan ook mappen met VIDEO_TS kopieren en comprimeert deze ook als ze niet op ene gewone DVD passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nero is een uitstekend programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Ja, maar niet gratis en daar lijkt bailey wel op uit te zijn.
Ik ben erg tevreden met IfraRecorder - zie Bron. Kan alles, is eenvoudig te bedienen. Kan zowel gewone bestanden branden als de zogenaamde ISO's (images).

Toegevoegd na 3 minuten:
De website is in het Engels, maar je kunt ook een Nederlandstalige versie downloaden. Je moet dan eerst de Engelstalige versie downloaden en installeren, en daarna de Nederlandse taal downloaden en installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor NERO versie 8 en daaruit NERO VISION. Het voordeel hiervan is dat je ook een mooi menutje daarin kunt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij gebruiken NERO. fijn programma;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk al voorzien maar toch nog maar even: BurnAware zie www.download.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding