Hoe kan ik in Word 2007 zoeken in documenten?

In mijn vorige Wordversie (97 was dat geloof ik) kon je een woord intikken en dan ging Word al je documenten doorzoeken op dat woord.

Ik vond dat een heel handige zoekfunctie, want soms zoek ik een tekst, weet ik niet meer hoe die tekst heet maar weet ik wel dat het woord 'jansen' erin voorkomt. Door te zoeken op 'jansen' kwam die tekst dan snel tevoorschijn.
Heeft Word 2007 ook zo'n functie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze functionaliteit zit nu in de Windows Explorer (Windows Verkenner). Ga daar naar de map waarin je wilt zoeken, en type Control-F. Dan kun je aangeven dat je wilt zoeken naar alle bestanden waarin 'jansen' voorkomt. Of, in jouw voorbeeld, dat je wilt zoeken naar alle bestanden die de extensie .doc hebben en waarin 'jansen' voorkomt. Je kunt meteen aangeven of er alleen in de huidige map moet worden gezocht, of ook in alle submappen.

Volgens mij kun je gewoon CTRL+F gebruiken. Dan kun je zoeken in de tekst en bijvoorbeeld alle matches laten markeren.

Bronnen:
http://www.infoworld.nl/web/Artikel/5-Snel...

Wat je nodig hebt is Copernic Desktop Search. Installeren, daarna het programma laten indexeren en je vindt alles terug. Niet alleen in Word-documenten, maar ook in PDF's, emails etc. http://www.copernic.com/en/products/desktop-search/index.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100