Nee, daarvoor zul je een nieuw e-mailadres moeten aanmaken.
Je kunt daarna wel post die naar je de oude adres gestuurd wordt, laten doorsturen naar je nieuwe adres.

Toegevoegd na 5 minuten:
Andere optie:
Je kunt een nieuw (extra) e-mailadres in je account aanmaken. Post hiervan komt in dezelfde postbus als je oude adres.
SimonV
9 jaar geleden
koraal19
9 jaar geleden
dat heb ik geprobeerd maar ik kom er met verificatie niet uit:
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/overig/vraag/539200/alternatieve-mailadres-toegevoegd-yahoo-mail
SimonV
9 jaar geleden
'k Heb daar inmiddels antwoord gegeven...
SimonV
9 jaar geleden
Je hebt voor je extra adres de stappen gevolgd die in de link staan?
Ga naar Instellingen -> Accounts -> Create an extra email address.
SimonV
9 jaar geleden
Negeer even de vorige vraag: wat heb je geprobeerd? Een nieuw account aanmaken, doorsturen of een tweede e-mailadres binnen je account?
.