msn die uit gaat??

soms als ik gewoon ffe bezig ben of met iemand aan het praten ben of als ik mij msn dan offline en online doe dan gaat de msn uit en dat is best wel vervelend weet iemand hoe dat komt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

-Je netwerkverbinding kan (tijdelijk) verbroken zijn.
Dit kan ook voor 10sec gebeuren als je slecht bereik hebt, en dat hij daarna weer snel hervat word.

-Toevallig weet ik dat er genoeg manieren bestaat om msn virussen te sturen. Je word dan automatisch uitgelogd.
Waarschijnlijk doet een contactpersoon van je dit.
Heb je ooit een bestand via msn geaccepteerd waarvan je niet helemaal wist wat het was?
Dan heb je denk ik toch echt een virus te pakken.

Je kan proberen je virusscanner eens een volledige scan te laten uitvoeren, misschien dat die iets kan vinden.

Als dat ook niet helpt, verander je wachtwoord van msn, of installeer msn opnieuw.