Hoe moet ik contact via mail met Windows hotmail maken?

Ik heb een paar vragen voor Windows hotmail en heb ergens gelezen dat je ze een mail kunt sturen, ik heb het geprobeerd maar kon het niet vinden, kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je mailtjes sturen met de mail

Antwoorden (2)

Je kan wel vragen stellen via de website van hotmail:

http://windowslivehelp.com/product.aspx?productid=10

Toegevoegd na 1 minuut:
http://windowslivehelp.com/product.aspx?productid=1
fremar
12 jaar geleden
Afhankelijk van het soort probleem bestaan er zogenaamde webformulieren die u kunt invullen. Middels zo'n webform kunt u een verzoek om ondersteuning indienen. Een medewerker zal dan contact met u opnemen.

Omdat Hotmail een gratis dienst is, wordt er vooral gewezen op de zelfhelp ondersteuning via de website van Windowslive help. Via de Links van fremar komt u op de website van Windowslivehelp.com. Voor het gemak zet ik hieronder ook een link neer.