Is het mogelijk een muis draadloos aan een pc te sluiten zonder dat de pc daar 'toestemming' voor geeft of zonder programmaatje op je pc?

Of is daar een app voor IOS voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een muis kopen met een usb die je kan aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat snap ik. Dat is de vraag ook niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plug-and-play muis doet het direct.

Antwoorden (2)

Nee, ook een draadloze muis is hardware en moet geconfigureerd worden met je P.C.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plug-and-play muis doet het direct.
jc54
12 jaar geleden
Je zult toch de melding krijgen: nieuwe hardware gevonden.....
Op Een Windows nee maar op een Mac ja de Apple mouse is draadloos