Ik ga een ipad 2 kopen nu weet ik niet of ik er een van 16 GB of 32 GB moet kopen ?

Ik moet veel werkjes maken maar muziek staat op mijn ipod. Welke moet ik kiezen? (geen van 64 GB °

Toegevoegd na 43 seconden:
Werkjes voor school hé

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Werkjes voor school? Verslagen enzo?
Dan zou ik laptop halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, een tablet is helemaal niet handig voor 'werkjes'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht meteen op de iPad 7, die schijnt veel beter dan de iPad 2 te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het met Ritsuka en Krekatos eens. Een tablet is er ook meer voor vermaak. Een laptop is in dit geval stukken handiger!

Het beste antwoord

Als je er weinig games of zware apps op zet, is 16GB genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

16gb is al ontzettend veel lijkt mij genoeg