Kun je in het AMC een laptop huren?

Ik word deze week opgenomen in het ziekenhuis. Mijn eigen laptop durf ik niet mee te nemen omdat ik bang ben dat hij gestolen wordt, aangezien de kasten niet op slot kunnen.

Kan ik een laptop huren van het ziekenhuis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AMC Utrecht, daar hangt een computer boven je bed.
mag je gratis gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UMC, ja daar heb ik al enkele maanden vertoefd. Daar kon het inderdaad wel, vandaar mijn vraag ;)

Het beste antwoord

Nee je kunt in het AMC geen laptops huren, maar er is wel wifi [wireless netwerk] dat je kunt gebruiken. Het wordt echter afgeraden om waardevolle spullen mee te nemen in verband met diefstal.
Koop een laptop kabel met slot voor een paar tientjes, dat scheelt mogelijk een hoop problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n kabel is misschien nog de beste oplossing ja. Ik zie alleen geen aansluiting op mijn laptop voor zo'n ding, maar misschien past het toch. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit een laptop gezien waar die aansluiting niet op aanwezig is. Het is een heel klein gleufje, hier kun je het zien op het bovenste gedeelte van de foto: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1240245758.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik had vanmiddag de opening gezien op mijn laptop! Morgen als de wiedeweerga naar de winkel voor een slot dan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klasse! Dank je voor je attente reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er net een gehaald, dus mijn vraag is wel opgelost. Nu hopen dat hij past, maar dat zal wel haha. Door je meerdere reacties kies ik dit als beste antwoord.

Andere antwoorden (2)

voor zover ik weet niet, je kun wel een laptop slot kopen en deze aan je bed bevestigen. Wel is het mogelijk om via een ander bedrijf een laptop te huren. zie links.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas. Op de afdeling kan je gebruik maken van een draadloze “onbeveiligde” internetverbinding via je eigen laptop. Maar het houden van een laptop op je kamer geschiedt op eigen risico.
Als je jezelf kunt bewegen (niet in bed hoeft te blijven) dan kan je wel op het middenplein (voetenplein) tussen 8.00 en 20.00 uur gebruik maken van internet op een van de zes computers die daar staan.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik word geopereerd dus zal niet met alle toeters en bellen naar het middenplein kunnen. Later misschien wel. +je