Neen, bij het uitschakelen van u computer stopt het downloaden van torrents. Het gaat normaal wel door als u de pc terug opstart, hangt er wel een beetje vanaf of u de torrent client heeft ingesteld zodat deze bij het opstarten van windows mee opstart. Anders moet u de torrent client nog handmatig terug n werking stellen door te dubbelklikkenen op het icoontje.

De beste torrent client voor windows is namelijk utorrent.
Dit vanwege het feit dat dit een zeer klein programmatje is en zeer weinig geheugen in beslag neemt.
Zie toegevoegde bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat gaat niet door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brandt je lamp als je het licht uitdoet?
rose
12 jaar geleden
Hoelang blijft de bal nog heen en weer gaan als je stopt met tennissen?
Als je downloadt via de computer, niet natuurlijk. Maar er zijn ook routers, mediaspelers, NAS-sen, etc. die los van je computer torrents kunnen downloaden. In dat geval kun je je computer uitzetten, en gaat het downloaden van de torrent gewoon door.
bamibal
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Maar dan staat er toch een "computer" aan.
rose
12 jaar geleden
En anders is er bij de buren, elders in de straat, ergens in Nederland of waar dan ook nog wel een computer die blijft downloaden.