Kan je in deze situatie zien wat het back-up email adres is ?

Stel je voor; je msn / hotmail is gehackt. Je gaat naar 'wachtwoord vergeten' en kiest dat je wachtwoord wordt gestuurd naar je 'back-up' email adres. Kan je zien als je nog bij 'wachtwoord vergeten' bent wel email adres dat is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat komt volgens mij automatisch in beeld. Ik weet alleen niet of je dat emailadres dan nog kunt veranderen. Dat kan wel als je je wachtwoord nog weet en je vanuit je inbox naar instellingen wijzigen gaat.