Ik heb per ongeluk mijn mailadres veranderd van facebook. Nu kan ik mijn pagina niet meer openen. Hoe kan ik dit herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet zeker of het werkt, maar ik stel voor dat je hetzelfde mailadres dat je hebt opgegeven aanmaakt , waarschijnlijk krijg je dan daarop het mailtje van dat je het verandert heb en van daaruit kan je het waarschijnlijk weer veranderen

als dit niet lukt, of je hebt hem verandert naar een niet aanmaakbaar adres, zou ik zoeken naar contact met beheerders van facebook, dwz de mensen die de site draaiende houden