Hoe stuur je een volledig gesprek door op Facebook?

Ik wil een volledig chatgesprek die ik met iemand heb gehad op Facebook doorsturen. Ik kan alleen de mogelijkheid vinden om 1 voor 1 de berichten aan te vinken en deze door te sturen. Maar het volledige chatgesprek bevat meer dan 20.000 berichten dus 1 voor 1 aanklikken is onbegonnen werk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11K

Antwoorden (1)

Ga met je muis op het laatst getypte bericht staan na de laatst getypte letter, selecteer met je linkermuisknop alle berichten, (maak alles blauw) tot je bij het allereerste bericht bent.

je zorgt ervoor dat alles blauw blijft, en met de rechtermuisknop druk je op kopieren, of met het toetsenbord op ctrl + C.

nu staat alles in het klembord, ga naar diegene aan wie je het wilt doorsturen, druk met je rechtermuis op plakken, of hou ctrl + v ingedrukt.

Zo hoef je geen 20.000 berichten aan te vinken, iets wat idd onbegonnen werk is!

Toegevoegd na 3 minuten:
je kan beter éérst het hele gesprek openen, door eerst helemaal naar boven te scrollen, zodat het complete gesprek wordt geopend. Want ik zag dat als je gelijk alles selecteert (zonder het hele gesprek vooraf te openen) je vorige stuk wat al geopend is niet meegeselecteerd wordt bij het nieuwe geopende stuk.

dus éérst het hele gesprek openen, en dán pas alles selecteren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kun je onmogelijk 20.000 berichten naar boven scrollen, weet uit ervaring dat 2.000 berichten terug al een hels karwei is. Dus vraag me af of dit lukt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het lukte mij ook om er 400 naar boven te scrollen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
400... Dat zijn er toch geen 20.000 xD
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heb je goed gezien "XD"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vraagsteller kan het altijd nog zelf proberen!