Hoe filmpjes bekijken zonder lag?

Hallo
Ik heb sins gister een computer gebouwd specs:

Processor: AMD FX-6300
Moederbord: Asus M5A78L-M/USB3,sAM3+
Videokaart: MSI GTX 650 1gb
Voeding: 500watt Corsair
Ram: 2x4gb 1600 mhz
Hardeschijf: 1tb 7200 mhz

Alles gaat lekker en soepel
Behalfe het bekijken van videos op youtube
Ik heb lan internet surfen op het net gaat prima
Maar als ik Youtube Videos Wil Bekijken zit ie de hele tijd te bufferen en te laden

Weet iemand hoe dat komt
Want De Videokaart is tog perfect en de processor ook
Het heeft me best veel geld gekost
Dit valt me erg tegen ligt het aan mijn computer ?
Of aan het internet ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
zijn de juiste drivers van je videokaart wel geinstalleerd ? heb je een ingebouwde videokaart of een losse ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is jouw internetsnelheid als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles Is geïnstalleerd en heb een losse videokaart
mijn internet snelheid is iets met 300 nog wat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Test je effectieve internet snelheid hier eens:
http://www.speedtest.net/ Met 300 nog wat zijn we niet veel. Is dit 300kb/s, 300 KB/s, 300 mb/s of nog iets anders..? Als het kb of kB is, ligt het dus aan traag internet.

Antwoorden (5)

Verander het filmje in minder beter kwaliteit!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb jij de drivers van je videokaart, Chipset(moederbord) en netwerkkaart al geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met zo'n computer zou het prima moeten lukken. Het ligt aan je internetverbinding dat het hapert.
Gewoon downloaden en dan kijken lost het probleem voor zeker op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de site zelf prima laadt, ligt het gewoon aan de site, en wellicht aan de manier waarop je provider de data rout.

Ik ga ervan uit dat de snelheid van je verbinding verder ok is. Met je computer heeft het iig niets te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan je internetverbinding zijn (ga even naar http://speedtest.net/ om het te testen), maar YouTube heeft ook de neiging om filmpjes niet goed te bufferen. Als je weer eens problemen met YouTube hebt, ga dan ook direct even naar bijvoorbeeld videosite Vimeo.com en kijk of een filmpje daar ook problemen geeft. Dan weet je ten minste of het aan jou of aan YouTube ligt.