kan je een live youtube uitzending terug later terug bekijken?

Ik wil de live uitzending kijken.
Maar ik ben dan naar het circus. (ook leuk)
kan ik het later terug bekijken? en hoe?

Toegevoegd na 37 seconden:
De love uitzending is van besteproduct

Toegevoegd na 1 minuut:
Love = live
sorry voor de typ fout

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het beste eerst even de website van de zender checken. Veel programma's van bijv. RTL4 kun je nog zien op http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/ en ook SBS6 heeft een "gemist"-pagina. Voor sommige uitzendingen moet je betalen, andere zijn gratis. Succes en veel plezier bij het circus! :)