De beste (en snelste) manier om google je website te laten vinden is om een link van jou website op een website te zetten die google al wel kent (en regelmatig bezoekt).

Metatags werken niet om je website sneller te laten indexeren. Met de aanmeld functie van google duurt het meestal nog weken voor hij je website echt heeft toegevoegt (ervaring mee!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zet je er niet op, als je een website hebt en je typt het adres op google vind 'ie het automatisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan metatags toevoegen zodat mensen je sneller vinden op google
(weet zelf niet precies hoe het werkt maar metatags zijn soort trefwoorden voor google)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet wilt wachten tot Google je website zelf vindt, kun je hem ook aanmelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat doet google zelf en niemand anders