Wie kan mij helpen met het downloadprobleem van Apps?

Als ik Apps wil downloaden kom ik in de AppStore, ik kan de app kiezen, vervolgens verschijn de app op de iPad maar daarna wordt er niets gedownload, onder de app staat dan wachten. Uiteraard heb ik wel internetverbinding. Weet iemand de oplossing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of je een app hebt gekocht, maar wat je kunt proberen is even het apparaat uit zetten, en weer aandoen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een nieuwe Apps download en hij staat op je iPad, dan is het downloaden in principe uitgevoerd en zou hij moeten werken.
Het gebeurt wel dat er een update is van een bestaande Apps op je iPad. Dat zie je als je naar de Apps-store gaat. Als je dan toestemming geeft om de Apps te updaten, dan verschijnt er onder het Apps-icoontje de boodschap dat er geüpdatet wordt. Of er verschijnt een tijdbalkje gedurende de update.
Mocht een en ander niet naar behoren werken, daan adviseer ik je de iPad aan te sluiten op je computer en de software en Apps via iTunes te laten updaten en synchroniseren. Meestal werkt dan alles weer naar behoren.