Hoe krijg ik een icefilm.zip op XBMC?

Ik heb nu dus XBMC gedownload en nu staat er op internet dat je de file repository.googlecode.anarchintosh-projects moet downloaden en zo die te installeren op XBMC,maar nu het probleem is: Hoe download ik deze file?
Ik heb de file in winwar maar ik er staat geen zip bestand in.....

Help please!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je repository.googlecode.anarchintosh-projects hoogleraar, dan is de 1e hit de pagina waar je de zip kunt downloaden.

Ga in XBMC naar System, Programs, Add on en kies voor Add on van zip. Blader naar je gedownloade zip om deze te installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoogleraar moet zijn Googlet. Lang leve de tekstvoorspelling :-)