Ik kan niet lid worden op invu wat heb ik verkeerd gedaan ?

Ik heb invu ook al gedownload maar ik probeer dus lid te worden en dat gaat niet ;(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat werkt niet dan, wat voor melding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat : invu was niet in staat om je aanvraag te verwerken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan proberen :)
Pieter2011
12 jaar geleden
Welke website bedoel je precies; Imvu.com? Invu.nl? Invu.net? Als ik de website Invu.nl open, gaan op mijn pc meteen alle veiligheidsbellen rinkelen! Volgens McAfee is het een zeer gevaarlijke website...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
invu is niks, je hebt IMVU nodig, met een M, invu is een nep site om mensen te foppen, ik raad je aan om zeker te zijn dat je e-mail wachtwoord niet hetzelfde is als dat iNvu wachtwoord.

Antwoorden (1)

Invu is nep, kwam ik achter. Je moet het opnieuw proberen met IMVU, met een m dus.