Wat is mooier kwa graphics Xbox of PS3

Ik wil graag een van de 2 kopen maar wat nou eigenlijk mooier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=Fmhz3lQySpk
Ritsuka
12 jaar geleden
Het gaat om de gameplay, ik speel vaak nog liever een spel op de SNES omdat de meeste moderne consolegames gewoon saai zijn.
Veel games tegenwoordig: Loop van A naar B en knal alles neer, flinterdun verhaallijntje erbij en shiny graphics, klaar! Dat is toch geen game..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ritsuka
Dat is jou mening. Ik vind Final Fantasy gewoon geweldig door zijn graphics.
Als ik dan over zo'n groot (echt groot) landschap loop met allemaal gigantische schildpadden over me heen stappen...
Dan kijk ik echt mijn ogen uit. :D (Jammer dat de kwaliteit die het op mijn tv is, niet precies zo kan worden weergegeven op youtube, anders had de hele wereld zich mee mogen verbazen. ^^)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=Qpv9-roLxs4 Als je dit speelt, maar dan met VEEL scherper en helderder beeld, dan kijk je gewoon je ogen uit. :D
Ritsuka
12 jaar geleden
Maar final fantasy heeft naast graphics ook een goeie verhaallijn en gameplay. De eerdere delen op bijvoorbeeld ps1 speel ik net zo lief, omdat het spel gewoon goed in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is nauw mooier?
Ritsuka
12 jaar geleden
@Jonnok: dat weet ik niet, want daar kijk ik niet naar. Ik zou gewoon kijken naar wat voor spellen je graag speelt (shooter, race spel, strategy, RPG) en aan de hand daarvan kiezen. Kijk ook eens wat de meeste van je vrienden spelen, als je graag samen wilt spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat deed ik ook de ene helft speelt Xbox en de andere ps3 toch ga ik voor de ps3 denk ik bedankt voor de hulp

Antwoorden (4)

Ps3 naturlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps3 KAN mooier beeld weergeven maar dat is met alle multiplatform spellen gelijk of zelfs minder dan de ps3..maar als je kijkt naar de exclusives dan zie je wat de ps3 echt kan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Killzone 2 met hdmikabeltje geeft echt gruwelijk mooi beeld inderdaad
Ik kan niet precies zeggen welke games uit m'n hoofd, maar sommige multiplatformgames zien er op de xbox net ietsje beter uit dan op de ps3. Zelf heb ik een xbox360 en een full hd tv en ik heb niks te klagen voor de graphics :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn beide achterhaald, kijk bv naar battlefield 3, zowel de xb360 en ps3 krijgen een gedowngrade versie van de pc, maar de ps3 kan iets meer polygonen tegelijk aan op 1 scherm
Maar dit wil niet zeggen dat alle spellen er per defenitie beter op uitzien dan de xbox