ik krijgen telken zo'n witte doek over mijn computer scherm als ik iets klik hoe gaat dat weg?

Toegevoegd na 14 minuten:
er komt gwn zo'n witte ding niet egt een doek maar als ik ergens op klick dan gaat het zeg maar omhoog maar het gaat niet over men toolbars en status bars en zo.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoofddoek? Klik op delete, dan is ie weg!

Dan is er iemand aan het werk, die probeert de apparatuur en zo met witte lakens af te dekken tegen stof of verfspatten.

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, ik heb het ook wel eens, vooral in internet explorer. Als ik dan op een link klik komt er opeens een soort witte 'waas' over het venster heen, maar alleen over het venster, niet over je werkbalken o.i.d. (windows vista). Bij mij kunnen er dan 2 dingen gebeuren: - het scherm wordt na een tijdje weer normaal -je klikt ergens willekeurig, dan verandert de 'naam' van je venster (zoals bij mij nu bovenin Antwoord geven op - Internet Explorer staat) in [taak] (Reageert Niet). In dat geval moet je je internet even opnieuw opstarten. Ik heb in elk geval nog geen manier gevonden om het weg te krijgen, maar het gebeurt maar sporadisch en heel irritant is het niet...

U vraag zit raar in elkaar. Ik zou je vraag preciezer stellen. Je kan eventueel je vraag verwijderen en hem daarna opnieuw stellen. Het kan zijn dat je met dat witte doek de "pop-ups" bedoeld die soms te voorschijn komen. Dit zijn reclameadvertenties. Normaal zit er een "anti-pop-up" in browsers zoals Internet Explorer en Firefox maar misschien gebruik je nog een oude versie van Internet Explorer? Je geeft zo'n vage omschrijving van je probleem, dat iedereen die de vraag leest, moet "raden" wat je bedoelt. Groeten vandaag Toegevoegd na 3 minuten: Je kan ook te maken hebben met spyware. Installeer en scan eens met volgende programma's: Spybot Search & Destroy http://fileforum.betanews.com/download/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1 en laat nadien je computer scannen op virussen met bijvoorbeeld het uitstekende gratis anti-virus programma Antivir Avira http://download.cnet.com/Avira-AntiVir-Personal-Free-Antivirus/3000-2239_4-10322935.html?part=dl-10322935&subj=dl&tag=button&cdlPid=11012914 Toegevoegd na 2 dagen: ZONDER BIJBEDOELINGEN HOOR, MAAR DE VRAAGSTELLER KRIJGT VAN MIJ ENKELE LINKS NAAR ONLINE-WOORDENBOEKEN: Een heel goede voor veel talen : http://www.mijnwoordenboek.nl/babel-vertaal.php

Windows is dan overbelast en heeft moeite de openstaande vensters in te vullen. Dat kan 2 oorzaken hebben: een virus "is eating your machine". Óf: je draait Windows XP op een ouwe machine met 256 Mb werkgeheugen: dat is veel te weinig.

Je systeem is op dat moment tijdelijk (lokaal) vastgelopen (Maak je gebruik van Windows7?) Andere programma's kunnen dan nog wel blijven werken, wat je kunt doen aan dit probleem? Even wachten totdat je vraag (die klik op de knop) is verwerkt, daarna kun je weer rustig verder. - Als dit veel te vaak voorkomt dan zou je kunnen kijken of de harde schijf (c: schijf) niet te vol is. - Je pc op virussen scannen - Goed nagaan of je pc je Windows wel goed aankan qua specificaties/ouderdom.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100