waar staan mijn ''vrienden'' op youtube kanaal?

ik kan ze niet meer vinden op mijn youtube kanaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je de instellingen daarvoor hebt verandert ,zodat ze niet meer zichtbaar zijn op joun kanaal. ik zou daar even naar kijken of dat het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat komt omdat youtube vernieuwd is, nu hebben ze de vrienden toevoegen knop verwijdert, daar kun je zelf niks aan doen. je kan wel nog vrienden toevoegen (zie : http://www.youtube.com/watch?v=FbWTmhGtgSc) ik vind het echt heel irritant en stom dat ze het hebben weggehaald en dat je nu niet meer kan zien wie je vrienden zijn.... Ik heb al feedback verzonden op de nieuwe look en iedereen vind het een verslechtering dus hopelijk zetten ze het weer terug naar vroeger (: