waarom gaat mijn blackberry 8520 zo snel leeg?

En daarmee bedoel ik dat hij in 1 uur van 80 % naar 10% is gegaan. Is er iets stuk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je blackberry is hoogstwaarschijnlijk niet stuk, echter is er een grote kans dat je batterij dit wel is. Oorzaken hiervan kunnen zijn dat je hem verkeerd hebt gebruikt. Er zit een Li-ion batterij in een blackberry 8520. Als je deze HELEMAAL ontlaad (dus helemaal leeg maakt) heb je kans dat hij vrij snel heel zwak wordt. Aangeraden wordt om deze nooit te ontladen totdat je telefoon uitvalt. Om zekerheid te krijgen zul je even naar een telefoonzaak moeten gaan.

ik weetniet hoelang je hem hebt. maar het kan zijn dat de batterij is veroudert en dat ie daardoor sneller leeg is. je kan ook even bij een telefoon winkel langs gaan vragen om advies.

Je kan best de batterij volledig opladen. En hiermee naar een gsm winkel gaan zij kunnen je batterij uitmeten. Zorg wel dat de batterij volledig geladen is. Dus schakel de telefoon uit als je m van de lader haalt.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100