waarom gaat mijn blackberry 8520 zo snel leeg?

En daarmee bedoel ik dat hij in 1 uur van 80 % naar 10% is gegaan. Is er iets stuk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je blackberry is hoogstwaarschijnlijk niet stuk, echter is er een grote kans dat je batterij dit wel is. Oorzaken hiervan kunnen zijn dat je hem verkeerd hebt gebruikt. Er zit een Li-ion batterij in een blackberry 8520. Als je deze HELEMAAL ontlaad (dus helemaal leeg maakt) heb je kans dat hij vrij snel heel zwak wordt. Aangeraden wordt om deze nooit te ontladen totdat je telefoon uitvalt.

Om zekerheid te krijgen zul je even naar een telefoonzaak moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt een beetje op een uitgebreider versie van mij ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is daar vaag aan. De telefoon is heel, maar de batterij is misschien kapot?

Andere antwoorden (2)

ik weetniet hoelang je hem hebt. maar het kan zijn dat de batterij is veroudert en dat ie daardoor sneller leeg is. je kan ook even bij een telefoon winkel langs gaan vragen om advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan best de batterij volledig opladen. En hiermee naar een gsm winkel gaan zij kunnen je batterij uitmeten. Zorg wel dat de batterij volledig geladen is. Dus schakel de telefoon uit als je m van de lader haalt.