Ik zoek een app waarmee je zelf een filmpje tekent, om het papier waar je op tekent zie je potloden kwasten en soorten verf staan, hoe heet deze app??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

bedoel je een app voor in de app store van apple??

Toegevoegd na 8 minuten:
ik namelijk nu wat gevonden die heet Kids Doodle Pro volgens mij is er ook gewoon Kids Doodle dus zonder Pro..
Maar deze is voor kinderen..
Ik weet niet zeker of dit precies is wat je zoekt.. Maaar ik hoop het..
gr..

Toegevoegd na 13 minuten:
OKee,, ik heb nog meer gevonden.. Maar weet weer niet of er wat bij zit..
Maar als je bij de app store op je iphone in toets TEKENEN dan krijg je ook heel veel tekenen apps volgend mij zit daar wel het een en ander bij..