hoe zorg ik dat ik via de bluetooth/Wifi muziek kan afspelen op mijn Apple Airport?

ik heb een nieuwe Apple Airport nu kan je via Wifi draadloos muziek van mijn ipod/iphone naar dat apparaat en dan word de muziek afgespeeld via mijn audio installatie. nu wil ik dat dus doen maar ik krijg het maar niet werkende. maar hoe zorg ik dat het wel werkt?
alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

De ipod/ iphone ondersteund geen bestandsoverdracht, streamen via bluetooth gaat alleen als je het apparaat gejailbreakt hebt

Bronnen:
http://tweakers.net/nieuws/58994/applicati...

Je moet het op je sterio aansluiten. Dan op je iphone/ipod touch als je muziek afspeelt rechtsonder op een icoontje drukken(staat naast het 'volgende' tekentje. Dan 'airport' aantikken. Dan zou 'ie het als het goed is moeten doen.

Alvorens je Airport Express muziek kan afspelen (AirPlay), zul je even een paar instellingen moeten nalopen of instellen. In het Airport-configuratieprogramma ga je naar Handmatige instellingen > Muziek en vink je AirPlay aan. Dan vul je een naam in, zoals in de afbeelding hieronder. Dan op OK klikken en alle instructies die verschijnen opvolgen om de Airport Express klaar te maken. Hierna kun je in iTunes of op je iOS apparaat (iPod touch, iPhone, iPad) bij het spelen op een speciaal symbool klikken om het afspelen op te leiden via AirPlay.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100