acer aspire gaat niet aan wat kan dat zijn?

k heb een acer aspire 6530 hij doet niks meer als hij aan de lader staat brand er alleen een blauw lampje. de hdd en het ramgeheugen zijn niet kapot die zijn getest dus ik denk dat het moederbord kapot is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou het kunnen dat je batterij stuk is en dat je daardoor op de een of andere manier de boel niet kan opstarten? Als hij aan de lader hangt moeten er toch altijd 2 lampjes branden? Haal batterij er eens uit en probeer hem dan nog eens op te starten op alleen de voeding. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt helaas niet

Antwoorden (1)

Klopt. Klinkt inderdaad als een fout moederbord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie ik denk dat ik een nieuw moederboord bestel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel soms wil het aan de voeding liggen. Dus probeer ook met een nieuwe adapter en als dat niet werk lt heb je of een nieuwe voedingspoort nodig of moederbord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De voeding is al nieuw gekocht en de voedingspoort geeft ook gewoon stroom door dus denk wel dat het het moederboord is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu ben ik erachter gekonen dat de aan en uit knop constant 19v geeft hoort dat zo?