hoe activeer ik mijn grafische kaart

Ik heb nu Intel 3000 kaart aan staan maar ik wil mijn ATI radeon hd 6770m aan hebben. Dus kan iemand mij in simpel Jip en janneke taal uitleggen hoe dat moet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02948560&tmp_task=solveCategory&cc=us&dlc=en&lang=en&lc=en&product=5118761 Hier wordt het uitgelegd, waarschijnlijk is het spel wat je speelt OpenGL (ipv. direcX) dan werkt het niet. Er staat uitgelegd hoe je het voor elkaar krijgt.

Eerst download je de drivers vd website vd fsbrikant. Je moet daarna naar hardware in het configuratiescherm gaan om daar de oude kaart uit de lijst verwijderen. Daarna installeer je de drivers die je gedownload hebt en volg je de instructies

ik vermoed als ik het zo hoor dat je de nieuw kaart er in hebt gedaan kabel aangesloten en voila ,..... geen beeld wat je moet doen is dit sluit je kabel weer aan op de oude videokaart ik vermoed dat dat een onboard kaart is ? start op en ga naar je bios settings dus dell of f2 ??? tijdens het opstarten zie je dat wel als je eenmaal het bios scherm zit moet je op zoek gaan naar de optie graphic card onder extra optie ? even goed zoeken vermoed pci e ?? videokaart misschien AGP ? internal of external dat is de optie die je moet veranderen zet hem op external f10 save en exit en reboot nu zou je kaart moeten werken als zal de oude opeens ook werken sluit de pc weer af sluit je kabel weer aan op de nieuwe videokaart en installeer eventueel de driver, als je windows 7 hebt doet ie dat meestal wel vanzelf via windows update of via de cd die je er bij hebt gekregen. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100