Hoe moet je je hotmail, gmail, youtube, hyves en facebook account verwijderen?

Ook dat het helemaal van internet is, als dat kan. Ik wil is weten of dat eigenlijk wel kan. Dan ben je zo, helemaal offline... :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Bij Hotmail klik je helemaal rechts bovenin op je naam, daar staat dan 'Jouw account weergeven'. Daar ga je heen, dan moet je nog je wachtwoord invullen en dan kom je op een pagina met opties. Kies bij 'Aanvullende opties' op 'Account sluiten'. Klik daarop, vul onderaan je wachtwoord in en het is klaar.

U kunt Gmail op elk gewenst moment uit uw Google-account verwijderen. Als u zeker weet dat u Gmail in de toekomst niet meer gaat gebruiken, volgt u de onderstaande stappen om uw account te verwijderen:

1.Meld u aan bij uw Gmail-account.
2.Klik op Instellingen boven aan een Gmail-pagina.
3.Klik op Accounts in de menubalk Instellingen.
4.Klik op Accountinstellingen voor Google.
5.Klik naast Mijn producten op de link Bewerken.
6.Klik op Gmail-service verwijderen en vul de vereiste velden in.

Wanneer je je YouTube-account sluit, worden je profielgegevens permanent van YouTube verwijderd.
Als je je YouTube-account permanent wilt sluiten, ga je als volgt te werk:

1.Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
2.Klik rechtsboven op de link 'Mijn account'.
3.Klik bij 'Accountinstellingen' op de link 'Account verwijderen'.
4.Geef de reden op waarom je de account sluit, typ je wachtwoord en klik op de knop 'Mijn account verwijderen'.
5.Klik op de link 'Afmelden' in de rechterbovenhoek.

http://www.hyves.nl/help/?category=Mijn account

Facebook account verwijderen

1.Ga naar Mijn account verwijderen
2.Klik op Versturen.
3.Geef je wachtwoord op. OK.
4.Het profiel wordt nu twee weken stopgezet. Het is dan niet meer zichtbaar. Als je in die periode niet inlogt wordt het definitief verwijderd. Reageer niet meer op berichten van Facebook in je mail (zoals friend-verzoeken). Na twee weken worden alle berichten, foto's, reacties, enzovoorts weggehaald.

Meer lezen: http://www.pepermunt.net/chatten/facebook-profiel-verwijderen.html#ixzz0sN9Ddmhq