Onmogelijk. IQ test moet je in labos doen. Op het net zijn het enkel schattingen die je krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
labos?
http://www.iqtest.com/
http://www.free-iqtest.net/

Wel allebei in het Engels. Er bestaan trouwens verschillende IQ testen.

Toegevoegd na 33 seconden:
maar ik weet niet zeker of het antwoord te vertrouwen is. Ik ken de eigenaren van die sites immers niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nergens, een echt IQ onderzoek bestaat ook uit een interview. En gratis tests zijn bijna altijd onbetrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan op de volgende manier:
1- raad je IQ
2- doe de IQ test in de link

Als je het goed geraden hebt heb je een hoog IQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IQ test bestaat niet, Je kan niet je eigen IQ testen, op internet sowieso niet.
Je weet zelf een beetje wat je eigen IQ is.

Er is wel een manier om je IQ te testen (hoog,gemiddeld of laag), Neem Steve Jobs of Bill Gates als voorbeeld, zij hebben een hoge IQ, omdat ze nieuwe dingen hebben uitgevonden.

Die 2 hebben dingen uitgevonden, dus dan weet je dat hun IQ hoog is, een iq TEST bestaat niet.

Toegevoegd na 54 seconden:
een (echte) iq TEST bestaat niet*