Dat kan gedaan worden door met je muis het stuk te selecteren dat je eruit wilt halen en dan in het bovenbalk edit->cut,
te selecteren of door op je toetsenbord op de knop delete te drukken als je de stuk die je eruit wilt halen geselecteerd hebt.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Toegevoegd na 3 minuten:
knippen en plakken doe je ook door het stuk te selecteren en dan in het bovenbalk edit->copy, daarna klik je op de file waar je het aan wilt toevoegen(gewoon 1x klikken met je muis) dan in het bovenbalk edit->paste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
correctie: ik bedoelde in het onderste stukje kopiëren en plakken(ipv: knippen en plakken)