het beeld van mijn laptop doet raar?

als ik mijn laptop opstart zijn al mijn pictogrammen meer dan 2cm groot weet iemand hoe ik ze weer klein kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ctrl toets indrukken en aan het muiswieltje draaien. Zo kan je de groote van je pictogrammen wijzigen

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen 'goed antwoord' knopje op iphone maar ik denk dat hij gelijk heeft

Andere antwoorden (3)

Ja, je moet beeldschermresolutie veranderen. Ga naar: Control Panel, dan Display (beeldscherm) dan naar Settings (instellingen) en verschuif dan het pijltje naar rechts. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst moet je naar je bureaublad. dan je rechter muis in klikken. als het goed is zie je dan staan: schermresolutie. als je daar op klikt moet je op resolutie klikken en kan je het veranderen. Ik weet niet of je dat bedoeld...
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met control nul kan je ook je scherm kleiner maken.