Je bedoelt bijv ipad. Daar weet ik dat het op kan maar samsung tablet weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat doe ik ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Waarschijnlijk staat er al een versie van de Android Market op. Daar kun je hem het makkelijkst downloaden. Anders moet je zorgen dat je het programma zelf naar de tablet zet. Zie voor verdere info de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, gewoon in de Android Market te downloaden!