Waarom wil mijn ps3 mijn account niet aanmelden?

Soms wanneer ik mijn playstation 3 opstart, wil mijn account niet aanmelden. Vaak is het zo dat als ik een tijdje opnieuw opstart en probeer aan te melden, hij het ineens doet (soms pas na een half uur ofso). Wanneer ik de internetverbinding test, staat er bij 'ip-adres ophalen' mislukt. Wat kan ik hieraan doen? (wij hebben draadloos internet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om verbinding te hebben moet je meer dan 60% verbinding hebben met je router.
Als je dit niet heb raad ik je aan om met kabel te verbinden.
Je zou misschien ook de kanaal van je router proberen te verranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nat 3 heb raad ik je aan om je router aan te passen dat je ps3 nat 2 krijgt en upnp aanstaat.
Of misschien moet je je router ff van het stroom af halen voor n minuut en dan weer de stekker in de stopcontact zetten.