Hallo, ik heb mijn SamsungStar-S5320 maar hij wil geen muziek meer erop zetten. De computer en de usb vinden elkaar wel. Maar ik zie niks?

Ik heb al een centrum gedownload dat ie je mobiel zoekt, maar dat werkt niet. Hoe kan ik mijn mobiel weergeefbaar aanstellen? Mvg Tygo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

miss andere usb poort? dit heb k soms ook met mn lg coockie of usb euit en weer erin.
en probeer ook eens bij instellingen massaopslag aan te zetten, ten minste dat ismet mijn mobiel zo. instellingen en dan verbindingen, usb verbinding en dan eentje kiezen, denk dat het hetzelfde werkt