hoe kan ik die icoontjes op mijn bureaublad verwijderen?

vroeger kon ik dat maar nu ben ik da vergeten mijn mama weet dat niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
26.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben wel 13 jaar SvenDuijn en ik mag doen wat ik wil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:o hij is wel 13 jaar!

Antwoorden (4)

Gewoon met de rechtermuisknop op icoontje klikken en kiezen voor verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen het icoontje wil verwijderen en niet het programma, klik dan met de linkermuisknop op het icoontje, zodat het geselecteerd is. Let op: niet loslaten, maar met de muis richting de prullenbak bewegen die ook op je bureaublad staat. Dan pas laat je los en zit het icoontje in de prullenbak.

Als je met de rechtermuisknop klikt, zie je dat er ook Verwijderen tussen staat. Klik daar op. Dan verwijder je het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan dat icoontje naar de prullenbak slepen en dan is het weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Je klikt met je muis ergens op het bureaublad.
2. Dan doe je CTRL + A
3. Dan klik je op Delete
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ben je melig aan 't worden raamklaza?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik pas mijn antwoorden aan, de vraagsteller lijkt mij erg jong. Dus dan maar beetje duidelijk schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar jij hebt zojuist instructies gegeven om ALLE icoontjes in 1x te verwijderen. Ze bedoelt natuurlijk hoe ze die icoontjes kan verwijderen die ze niet nodig heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET DOEN DUS