hoeveel a4 tjes zal je kunnen bedrukken als je heel internet wilt uitprinten. Doe maar dubbelzijdig, want het zal wel veel zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dat ik eerst alle dubbelingen er uit haal???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dat helpt graag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat begrippen zoals terabyte, waarmee je hoeveelheid informatie op internet ook kunt uitdrukken, mij niks zeggen

Het beste antwoord

Als we er vanuit mogen gaan dat een webpagina gemiddeld op twee a4-tjes neerkomt, en we nemen in beschouwing dat er op dit moment waarschijnlijk zo'n 1 biljoen onderscheidbare webpagina's zijn (ik weet niet meer waar ik dit gelezen heb), dan zou je op zo'n 4 biljoen a4-tjes komen.

Je kunt het ook op 1 a4-tje afdrukken, maar dan wordt die wel dik en zwart.

Toegevoegd na 53 seconden:
4 biljoen = 4.000.000.000.000
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen zijn er ook website waar je al 1.000.000 a4tjes voor nodig hebt(facebook,hyves enz) owja + trouwens;)

Andere antwoorden (9)

Ontelbaar veel,
zoveeel als hoeveel centjes Dagobert Duck heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zoveel hersencellen als een mens heeft (een gemiddelde dan he!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang, ook al gebruik je A0, dat het aantal niet te tellen is. Dat is echt niet aan te geven,als je ziet wat er op het net is neer geplempt. In ieder geval in de miljoenen vellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miljarden is toch meer dan miljoenen?
er bestaat ook biljard ,bla bla
de hoeveelheid a4 dubbelzijdig is niet te tellen en ook niet in een getal samen te vatten.
Jammer maar het is niet mogelijk je vraag beter te beantwoorden.
13 jaar geleden
Ontelbaar veel! Bedenk je maar eens hoeveel A4'tjes je alleen al nodig hebt om de ruim 30.000 vragen van GoeieVraag op te kunnen drukken! Dan heb je ook nog de 20.000 profielen en ga zo maar door...

Ontelbaar veel! Leuke vraag trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hou wou je filmpjes printen of flash bestanden frame voor frame?:P dan ja wordt het redelijk veel ja ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat domweg niet lukken. Want terwijl je print komt er alweer meer bij en terwijl je dat print komt er alweer meer bij en...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mocht het aantal a4tjes bekend zijn, dan zou je dit aantal met 50 procent kunnen verminderen door op schaal 1:2 te printen. (Dit zeggende vanwege het natuurbehoud ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mm ongeveer een paar googolplexen