wat moet je doen als je spelletje op je r4 untitled is?

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb een r4 kaart en heb hem net ge-upgrade, nu heb ik allemaal spelletjes gedownload en maar 1 doet het, de meeste staan als untitled en dan worden ze zwart als je ze start en de spelletjes die wel een plaatje hebben geven ook een zwart beeld als je ze start.wat
moet ik doen !?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb je een verkeerd bestand gedownload of je firmware is te oud. Het beste is om op deze site te kijken: http://gbatemp.net/newgon/?dat=nds en dan je nummer opzoeken bijv. 0016 (meteos (j)) dan naar www.nzbindex.nl te gaan daar het nummer van je spel intypen, ''Create NZB'', download ''Grabit'' en pak het nzb bestandje uit. Ik gebruik dit programma al 3 jaar en hij doet het nog steeds perfect. Als u nog vragen heeft wil ik daar graag mee helpen.