Waarom kan ik mijn achternaam niet veranderen op Facebook?

Ik wil mijn achternaam veranderen op Facebook en moet daarvoor mijn wachtwoord invoeren. Maar ik krijg steeds de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Herkent iemand dit en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Dan spelen er twee problemen:

A Je wilt je naam veranderen
B Je hebt problemen met inloggen

A: Probeer de Vergeet Wachtwoord optie:

http://www.facebook.com/help/identify.php?show_form=recover

B Het stappenplan om je naam te wijzigen:

1.Log je in op je Facebook account met je gebruikersnaam of e-mailadres.
2.Klik rechtsboven op Account
3.Klik dan op Accountinstellingen (Account Settings)
4.Klik op het eerste item (Naam) of Gebruikersnaam om deze te wijzigen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Let op dat je Naam en Achternaam niet hetzelfde hoeft te zijn als je Gebruikersnaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel moeite gedaan voor het antwoord > +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de moeite, maar ben mn wachtwoord niet vergeten, anders had ik ook niet in kunnen loggen op FB. Maar op die pagina die je hierboven hebt afgebeeld gaat het mis.